دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

سوال

انسان را

بارها و بارها دیده ام

اما

اسکلت ماه

اسکلت دریا

اسکلت باد

پس از مرگ

چه شکلی دارد؟


(مهدی اشرفی / دفتر شعر "افراد"// چاپ دوم //نشر نیماژ).

..................................................................

پ ن:اندیشه ی مرگ، اندیشه ی رهایی ست(مونتنی// رسالات). نقل از دیباچه ی رمان "مرگ آرتیمو کروز" ترجمه ی مهدی سحابی.

نظرات 4 + ارسال نظر
سامورایی چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 23:38

اونها نمی میرن...
اینروزها بدجور درگیر مرگ هستم. درگیر مرگ یه عزیز

روحش شاد باشه سامورایی جان.
برای خودت و خانواده، آرامش و صبر رو آرزو می کنم رفیق جان.

پرستو دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 17:58

من که همیشه فک میکنم در جوانی و‌از یه درد لاعلاج میمیرم. مثلا چند سال ذبگه

منم گاهی از این فکرا می کنم. بیخیالش.

پرستو چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 18:34

سلام
به بیان کوچ کردم.
http://zavieizist.blog.ir/
خوشحال میشم سر بزنی به خونه جدید :)

سلام
فکر کنم خیلی دیر دارم کامنت رو جواب می دم. اما خب میام و سر می زنم.
دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدنه.
خونه ی نو هم مبارک

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 12:10 http://fala.blogsky.com

راستش مجید،
این روزها منم خیلی به مرگ فکر می کنم...
این پست رو دوست داشتم.

ممنونم اسماعیل جان.
امیدوارم حالت خوب باشه همیشه. حتی زمان هایی که به مرگ فکر می کنی. چون شخصا، صرفِ فکر کردن به مرگ رو اصلا موجب بدحالی نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد