دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

چهارپاره ی باد

چهار پاره کن

پاره های تنم را

هر پاره را به روی قافِ قله ای بگذار

و قلب

آن کوچکترین تکه را

روی قله ی قاف.

بگذار آخرین شعرهایِ تنم را

دیگران بسرایند.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:58

تو شعر خوب هم نگی باز هم سانسوری ها را خواهی داشت

البته اگه من روم بشه این خاک بر سری ها را مکتوب کنم و برای دوستان بفرستم ... دارم خیلی با خودم می جنگم که قانع شوم این ادبیات است، نه صنعت پورن

ممنونم سحر جان. لطف داری.
+ مروراکامیِ شیطون!!!
مام به چه نویسنده های علاقه مند و رفیق میشیم
+ اما جدا از شوخی، مرز بین ادبیات اروتیک و هرزه نگاری یا همون چیزی که تو گفتی، تقریبا باریکه، من بعضی وقت ها خواستم تمرین کنم ادبیات اروتیک رو و اونجا فهمیدم که چقدر سخته نوشتن اش؛ به خصوص برای خواننده ی فارسی و شرایط زیستی و فرهنگی ای که من توش بزرگ شدم(یا ما بزرگ شدیم).

سحر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:55

منم دوستش دارم، مخصوصا پایان بندی اش را

چه خوب
میشه من چند تا شعر خوب بگم بعد تو اون قضیه ی سانسوری های "کافکا..." یه تخفیف پنجاه درصدیِ تُپُل بگیرم؟؟؟

صبا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:26 http://paladium.blog.ir/

خیلی زیبا بود:)
این شعر برای من:دی

به به! چه عجب! قدم رنجه کردی رفیق! خوش آمدی...
+ چرا که نه! حتما برای شما باشه. می بنید؟ کسی که دیر به دیر میاد شعر هم بهش هدیه می دن...ولی اینو دیگه اینو قاعده نکنید ها
من هر 30 سال یه شعر میگم که یکی دلش میخواد واسه خودش برش داره.
++ راستی، این بیان چه فیلمی درست کرده؟ چرا نمیشه کامنت گذاشت؟ یعنی چی که فقط اعضای بیان می تونن نظر بدن :

مهدخت دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 13:28

به محض خوندن این تقلای شاعرانه ... از خاطرم گذشت :

کجاست بام بلندی و ...
شاید سخت ترین تقلا همین گفتن به شیوه ی شاعران باشه .

"تقلای شاعرانه".... دارم بهش فکر میکنم.
سلام. خوشحالم به نظرتون بد از آب در نیومده. هر چند که تقلا کرده.

پرستو دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:48

چقدر زیبا بود این شعر

ممنونم پرستو
نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد