دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

بر باد رفته

انتشار قطعه ی "امیدهای بر باد رفته" از "امین علیان"، در هفدهمین سالروزِ مرگِ شاملو.

بشنوید


..................................

پ ن:" "و دوست داشتن

از سفرهای دراز

تهی دست بازمی گردد....""

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 01:00 http://fala.blogsky.com

درود مجید عزیز!
از نوشته هایت بهره می برم؛ خوشحالم که هستی و می نویسی و به امثال من هم کلی انرژی می دهی.
اگر که درباره ی پست خاصی نظر نمی دهم، مثلا درباره ی ونه گات، ... یا کتاب مورد نظر را نخوانده ام و یا سمت و سوی دیگری درحال مطالعه هستم. اما در هرحال وبلاگت را دوست دارم و مطالبت را می خوانم.
زنده باشی رفیق!

سلام زیاد به اسماعیلِ باباییِ نازنین
باعثِ افتخاره که اینجا رو دنبال می کنی رفیق. حالا چه سعادت خوندن کامنت هات بهش اضافه بشه چه نه، اون افتخار به قوت خودش باقیه.
ممنونم ازت. لطف داری همیشه.

بندباز سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 00:48

هزار کاکلیِ شاد
در چشمانِ توست
هزار قناری خاموش
در گلوی من

عشق را
ای کاش زبانِ سخن بود

آنکه می‌گوید دوست‌ات می‌دارم
دلِ اندهگینِ شبی‌ست
که مهتابش را می‌جوید

ای کاش عشق را
زبانِ سخن بود

هزار آفتابِ خندان در خرامِ توست
هزار ستاره‌ی گریان
در تمنای من

عشق را
ای کاش زبانِ سخن بود

احمد شاملو

"آنکه می گوید دوستت دارم
دلِ اندوهگینِ شبی ست
که مهتابش را می جوید...."
............. ممنونم مرجان، به خاطر این گزینشِ خوب و به جا.

حضرت کازیمو یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 01:56 http://rlezaf.blog.ir

ممنونم از آن دو سه لینکی که باعث آشنایی بنده با شما و وبلاگتان شدند :)

فک کنم منم باید از همون ها ممنون باشم.
اسم این اتفاقی که افتاده رو باید بذاریم:
تقدیرِ عنصرِ میانی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد