دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

Wild Is The Wind


نظرتان چیست؟ تا یادداشت بعدی اینجا پست بشود، آهنگی را بشنوید که این روزها، شبی ده بار پشتِ سر هم گوشش می دهم. پس حالا که موافقید،

بشنوید:

Wild is The Wind


نظرات 4 + ارسال نظر
سامورایی سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 11:48 http://samuraii84.blogsky.com

درخت کوچک من
به باد عاشق بود
به باد ِ بی سامان
کجاست خانه‌ی باد ؟
کجاست خانه‌ی باد ؟

#فروغ

عکس بی‌نظیره و البته آهنگ...

نوش جون، سامورایی جون

Baran شنبه 29 مهر 1396 ساعت 09:13

وقتی که بادها
در برگ های درهم تو لانه می کنند
وقتی که بادها
گیسوی سبز فام تو را شانه می کنند
غوغایی ای درخت!
وقتی که چنگ وحشی باران گشوده است
در بزم او
خنیاگر غمین خوش آوایی ای درخت!……


+شنیدیم و تماشا کردیم...مثل مابقی ها عالی بود.ممنون ومچکر

نوش جان
خیلی خوبه که دوستش دارید. باز هم آهنگ اینجا گذاشته خواهد شد. شاید اونها رو هم بپسندید

مهدخت پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 18:13

می دونم موافقید که تصویر و حتا بیش از موسیقی میشه شنید.

+از حال ِ ما هم چو دانی و پرسی خطااست !

نمی تونم بین شون رتبه بندی کنم؛ برای من هر دو شنیدنی هستن، با کیفیت های مختلفی.
+ خیلی از احوال پرسی ها، در لایه های زیرین شون، یه جور آرزو یا دعا(یا هر چی شما اسمش رو می ذاری)، از طرف سوال کننده، برای خوب بودن(یا شدن) حالِ سوال شونده دارن.
امید که بهتر بشی.

مهرداد پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 17:27 http://ketabnameh.blogsky.com

نظرمان مساعد است آن هم چه مساعدی .
چه ریتم و شعر و موسیقی زیبایی
لذت بردم .و فکر میکنم دیشب بیش از تو تکرارش کردم

مهرداد جان، نوشِ جان!
+ می دونستی اینکه کسی از پیشنهاد آدم لذت ببره، کیف داره؟
اگه بشه باز هم موسیقی می ذارم اینجا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد