دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

قسمتی که دیده نمی شود

پیش تر، مطلبی نوشته بودم با عنوان  "از این به بعد شعر مادرِ من است"، که از سرِ اتفاق، از جمله یادداشت هایی بود که خودم هم دوستش داشتم.

حال و هوایی که باعث خلق آن متن شد، به تمامی مدیون شعری از دوستم "ارسلان جوانبخت" است که به تازگی، اولین دفتر شعر او را "نشر نیماژ" به چاپ رسانده است.

به شخصه خواندن بسیاری از شعرهایش، چشم اندازهایی بدیع و تجربه هایی عمیق برایم رقم می زند. طبیعی است که نمی دانم نظرِ شما_اگر شعرهایش را بخوانید_ چیست، اما این را از من بشنوید که احاطه و شناختش از شعر، و توانایی اش در تلفیق مضمون ها با فرم های قوی، در شعرهایش به راحتی مشهود است.




در صورت تمایل، برای خرید این کتاب، می توانید به آدرس(نشر نیماژ، قسمت جدیدترین آثار) مراجعه کنید.



نظرات 5 + ارسال نظر
سامورایی سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 11:53 http://samuraii84.blogsky.com/

سلام بر مجید عزیز
بابت غیبت طولانی مدتم عذر میخوام
اما راجع به شعر...
نشر نیماژ خدمت بزرگی به شعر امروز کرده، مدیر خوب و جوان این انتشارات چند سالیه که شعر شاعران جوان رو با عنوان پازل شعر امروز با قیمت خیلی مناسب منتشر میکنه.
دوستان شاعر زیادی با نشر نیماژ همکاری میکنن و این اتفاق خیلی خوبیه

سلام و درود بر ساموراییِ بسیار عزیز.
راستش به جز این کار، از مجموعه ای که میگی، چیزی نخونده م. اما دوست دارم امتحانشون کنم.
این کتاب رو بدون تعارف دوست دارم و می پسندم.

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 11:38 http://www.fala.blogsky.com

ممنون از معرفی مجید جان.
امیدوارم حالت خوب باشه رفیق.

سحر جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 21:54

یادمه اون شعر رو خیلی دوست داشتم. بدم نمیاد مجموعه شعرش را بخوانم. ممنون از معرفی.

منم یادمه
و یادمه خوشحال شدم که دوستش داشتی.
ممنون از تو که می خونی اینجا رو.

مدادسیاه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:48

یاد شعری احتمالا از غاده السمان افتادم که در جنگ داخلی لبنان به مردش می گوید هر بار که از خانه برای کاری بیرون می رود عضوی از بدنش را در خیابان جا می گذارد.


متشکرم بابت نوشتنش در اینجا.

ارسلان جوانبخت چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 13:00

همیشه به من لطف داشتیداشته مجید جان
ممنون از محبت بی دریغت

عزیزی تو .... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد