دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

فقدان

We lost The Sea

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی شنبه 15 تیر 1398 ساعت 12:17 http://fala.blogsky.com

سلام مجید؛
حالت خوبه؟
چرا نیستی رفیق؟
چرا نمی نویسی؟
امیدوارم سرت سلامت و دلت خوش باشه.

اسماعیل عزیز. رفیقِ همیشه.
خوبم. بهتر هم میشم رفته رفته.
ممنونتم

.. جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 14:39

خدای من چقدر گشتم تا اینجا رو پیدا کردم داشتم داستان انبار سوزان ویلیام فاکنر رو میخوندم بعدم نقد داستان یهو یاد شما افتادم و اینکه داستان میخوندید و در موردش مینوشتین تنها چیزی از شما یادم بود اسم کوچکتان بود و یه وبلاگ که میرفتم توش داستانهایی میخوندم کپی میکردم و شما گمونم یه بار پیام گداشته بودین یکی از پستهای موراکامی خیلی جالبه خیلی اتفاقی بعد سالها یه وبلاگ فراموش فراموش شده رو باز کردم و اون داستانهایی خونده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد