دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

تختِ یک نفره


چشمکِ ستاره ها،

خوابِ مرا خراب می کند؛

من این بوده ام.

این،

 دیگریست که در من شعر می گوید.

(برای "ا. نامدار")

...............................................

بشنوید(موسیقیِ متنِ فیلمِ "21 گرم". آهنگ، ساخته ی "گوستاوو سانتولالا"):

can emptiness be filled

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 00:15

من با دو تا " این" متوالى تو شعر کمى مشکل دارم، مجید ... و اون نقطه اون وسط؛
به نظرم با اینکه اشاره ی قشنگی داره، درکش راحت نیست یا من نمی فهمم!

٢١ گرم رو دوست دارم، اصلا تمام فیلم های ایناریتو رو دوست دارم!

یه چیزی در موردِ این شعر هست که تقریبا آزارم میده سحر. و نمی دونم چی هم هست.
فقط می دونم اون چیزی که باید باشه نیست و لی هر چی بهش فکر می کنم نمی فهمم اون چیه.
شاید از بیخ مشکل داره و من نمی فهمم

سامورایی چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 09:07 http://samuraii84.persianblog.ir/

وونه‌گات برایم گفت، روزی این دنیای دیوانه، باید که به آخر برسد.

آخ گفتی سامورایی... دمت گرم

مژگان سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 19:39 http://cinemazendegi2.blog.ir/

هایکو ها رُ دوست دارم.
+ و این فیلمُ موسیقیُ.

ممنون مژگان جان.
این فیلم و این موسیقی عالی ان.
انقد موسیقیش خوبه که آدم وسوسه میشه بگه از فیلمش هم بهتره

اسماعیل بابایی دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 13:03 http://fala.blogsky.com

درود مجید جان!
هم شعر رو دوست داشتم و هم موسیقی رو.
سپاس بابت انتخاب خوبت.

لطف داری
نوشِ جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد