دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

اگر می شد روح صدایی داشته باشد...

بشنوید

................

ترجمه ی متن ترانه ی Prosopa به آهنگسازی Stamatis Spanoudakis

""چهره های غم زده که از پشت سایه ها خیره شده اند،

رویاها را خاموش و تسلیم راهزنان دیروز (گذشته) می کنند.


آنهایی که می روند، هیچگاه به پشت سرشان نگاه نمیکنند.

و حتی اگر همه چیز را رها کنند،

خاطره ی آن 'آری' با شکوه را نمیتوانند از یاد ببرند.


حرفی با من نزن، اگر میدانی که چه خواهی پرسید، اگر میدانی من چه کسی هستم، و سعی دارم چه چیزی به تو بگویم...

و اگر عاشقم باشی، هر تپش قلبم تبدیل به صدای رسایی میشود که تلاش بر شنیده شدن دارد.


دوست دارم لمست کنم تا ذره ای بیشتر زندگی کنم.

زمان، زمان را میدزد و پایان در جستجوی آغاز است.

'فقط ذره ای' تبدیل به ذره ای بیشتر از کلمات و کلمات دیگر میشود،

و اگر میشد روح صدایی داشته باشد...


حرفی با من نزن، اگر میدانی که چه خواهی پرسید، اگر میدانی من چه کسی هستم، و سعی دارم چه چیزی به تو بگویم...

واگر عاشقم باشی، هر تپش قلبم تبدیل به صدای رسایی میشود که تلاش بر شنیده شدن دارد.""

....................

آهنگ و باقی قضایا_همه_ برگرفته از کانال  Alternative Music