دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

فریاد که از شش جهتم راه ببستند

گوش کنید


کارِ خداست که دیوارهای خانه‎ی ما از هم فاصله دارند. سقف هم همین‎طور. پدر می گوید فاصله‎ها به قائده است. من چیزی از معماری نمی‎دانم. همین قدر که کله‎ام می تواند راحت درش بچرخد، جای شکر دارد. شکر که سر و کله‎ام به دیوارها نمی‎خورد و هنوز سرِ جایش است. موقع گوش دادن به یک جاهایی از این آهنگ را می‎گویم. چون ، کله ‎ام، در شش جهتِ ممکن کائنات، می‎چرخد. دقت می‎کنید؟! این یک اثبات عملی از یک موضوع نظری عرفان است*.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

* فکر می کنم نباید این پانوشت را بنویسم. اما حالا که نوشتم، بگذارید بگویم که عرفای ما، کائنات را شش جهته می دانستند. و خدا بهتر می‎داند.

نظرات 5 + ارسال نظر
درخت ابدی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 19:30 http://eternaltree.persianblog.ir

اگه می‌تونستی فقط ملودی کوتو رو بشنوی، بازم احساس شش جهت بهت دست می‌داد. فقط شنیدنش سخت‌تر می‌شد، چون پس‌زمینه سکوته.
موسیقی ژاپنی شنیدنش سخته و پر از اصوات به اصطلاح نامطبوعه. این قطعه پاپ تلفیقی شده و بدک هم نبود.

موسیقی ژاپن رو خیلی کم شنیدم. یعنی فقط در حد موسیقی متن فیلم ها شنیدم. دوست دارم بیشتر بشنوم ش.
قطعه ای که تکنوازی کوتو باشه رو هم اتفاقا شنیدم. درست می گی که شنیدنش سخته. ذهن رو خیلی درگیر می کنه. مثل سکوت پس زمینه ی فیلم هاشون.

شیوا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 23:36

گوش کردم آهنگتو.
خیلی دوسش داشتم.
و جمله هات.... فاصله ها عجیب به قائده است.... و یک روزی میفهمی بسیار هم بیهوده اند. جمله هات پر از جمله بودن رفیق.

ممنونم شیوا که دقت کردی روی جمله ها. دوست داشتم لااقل برای خواننده این اتفاق بیفته.
نوشِ جان رفیق. نوشِ جان.

خورشید دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:36 http://tarayesefid.blogsky.com/

سلام
عمو مجید دستت درد نکنه موسیقی ارامبخشی بود فردا با خودم میبرمش اتاق 312 البته همراه با ادامه جنایت ومکافات یه خبر خوب حال روحیم بهتر نه عالی عالی شده ممنونم از دعاهاتون ویه خبر عالیتر استخدام رسمی آموزش پرورش شدم الان شما با یه خانم معلم واقعی واقعی رو برو هستید عقده شماره پرسنلی بدجور تو دلم مونده بود :)))) شیرینیشم میخوام عامه پسندمو بدم به شما خوبه ؟

سلام خانم معلم
خیلی خوبه که بهترید. خدا رو شکر. آهنگ هم که، دستِ نوازنده و سازنده اش درد نکنه... پس گوش بدید و لذت ببرید :)
+ این اسنخدام رسمی که شیرینی داره، صد در صد! :. ما هم می گیریم اش پوزخند:
+ اما جدی خوشحالم از این بابت. می تونم بفهمم چه سختی هایی کشیدید تا بهش رسیدید. تبریک ویژه
بابت هدیه خیلی خیلی ممنونم خانم معلم واقعیِ واقعی. اما من واقعا خودمو در این حد نمی بینم که این زحمت رو بدم به شما... همین خبر و حالِ خوب، خودش شیرینیِ واسه ما
خیلی ممنونم از لطفتون

مژگان دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 22:05 http://cinemazendegi.blogsky.com/

وای مجید جانم
+ چقدر سلیقه موسیقیایی تو با پوریا مثل هم هست
+ صد تا از این موزیک تلفیقی ها رُ برام فرستاده یک دونه شُ هم نتونستم گوش بدم.
+ قبول دارم خیلی خاص هستندولی من این سبکُ دوست ندارم.
+ولی میامُ می خونم که دوستاتُ خودت درباره ش چی می نویسید

مژگان؟؟؟!!
مژگان جان؟؟!
تو صد تا آهنگ جدید موسیقی تلفیقی داری، بعد واسه مجید بدبختِ هیچی ندار، نفرستادی یکیش رو؟
خواهشا ما رو دریاب مژگان.مردیم رفت....
من موسیقی تلفیقی می خوام
+ اون آهنگ "اعظم-علی" رو که پوریا لینکش رو واسه علی گذاشت رو دانلود کردم. خیلی خوب بود اون. بازم می خوام

من دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 21:08 http://taccuino.blogfa.com

آقا شیفته این موسیقی شدیم. دست شما بی درد.

نوشِ جان آقا. خوشحالم از این بابت. دنیاییه برای خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد