دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

سوالِ بعدی

زندگی، همیشه می‎پرسد "سوال بعدیو از کی بپرسم؟". اما نه مثلا مثلِ آن مجری خوب برنامه‎ی مسابقه‎ی هفته. اینجا مجری، سرش را پایین گرفته و از بالای عینکش، با دهان بسته خیره شده و می پرسد؛"سوال بعدیو از کی بپرسم؟".

من همیشه_تقریبا همیشه_ گفتم: "از خودم بپرسید" . شاید هم اینطور نبوده، اما دوست داشته ام اینجوری باشد. آن سوال خطرناکِ "خوب... که چی بشه" را در قبال جواب درست_ یا شاید درست یا شاید هم غلط، چه فرقی می کند؟_ از خودتان نپرسید. فقط به مجری بگویید "از خودم بپرسید". 

با تمام این حرف ها، انسان موجود کوچک و دوست داشتنی ایست. باور کنید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
متزنبام چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 09:57 http://metz.blogsky.com

عجب! ایکاش گزینه "از خودت بپرس" هم وجود داشت تا زندگی بفهمد که چقدر نابه کار است گاهی!!!

مجریه متز جان؛ فقط بلده بپرسه

دل آرام پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:59 http://delaram.mihanblog.com

خوبه حالا میپرسه از کی بپرسم..
مثل این معلم های بدجنس نیست که مینشستیم یهو ذل میزد تو چشات و میگفت شما ... بعله شما پاشو این سئوال رو جواب بده ...

این مجری، از قبل انگار همه چیز رو می دونه. یا اگه نمی دونه، واقعا براش علی السویه ست که ما چطور جواب بدیم. اما برای خودمون قضیه فرق میکنه. من اینجوری فک میکنم

ایزابل پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 13:42 http://harfhayam70.blog.ir/

مثل وقتایی که سر کلاس زیاد مطمئن نیستی که درس رو بلدی ولی وقتی استاد میگه کی میخواد جواب بده به خودت اعتماد میکنی و داوطلب میشی، اینجوری اگه کمی هم اشکال داشته باشی باهات مدارا میشه، زندگی ام باید همینجوری باشه، وقتی به خودت اعتماد کنی و بری جلو بهت کمتر سخت میگیره...

باید به خودت وفادار باشی. به خودت احترام بذاری. باید بذاری سوال رو خودت جواب بدی. حتی اگه احتمال داشته باشه اشتباه جواب بدی.

درخت ابدی دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:34 http://eternaltree.persianblog.ir

حالا سوال زندگی چی هست؟

مثلا می پرسه "تو کی هستی؟". "اینجا چی کار می کنی؟"، یا "الان باید چیکار بکنی"؛ زندگی یعنی چی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد