دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

این روزها به تنه درختان دست می‎کشم. به کاج، که مثلِ دست‎های لاک‎پشت است؛هزارساله!کهن!

در برگ‎ها چیزی‎ست، که پاییز از آن به قلب درخت نفوذ می‎کند.
نظرات 8 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 16:56

سلام
نه کمی به هم ریخته است... جملات توی هم فرو رفته اند...نکند مشکل از گیرنده است!!

سلام
نمی دونم میله جان! مشکلی نداشت تا حالا. الان خودم صفحه م رو دیدم عادی بود خدا رو شکر

مگهان چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 14:47

چقدر قشنگ بود........

ممنون، مگهان گرامی...
نوش جان

تبسم چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 14:43 http://tabasomshadi.blogsky.com

اشعارتون قشنگه :)
از خوندنش لذت بردم.

چه خوب :)
نوشِ جان. مرسی که خوندید.

میله بدون پرچم چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 14:28

سلام
مجیدجان همه‌چی آرومه!؟
چرا اینجوری شده اینجا؟؟

سلام بر میله ی عزیز
بله قربان. همه چی خوبه. چه جوری شده مگه؟ منظورتون رنگ و نوشته های پاییزی و این قضایاست؟؟ من فصل زده می شم معمولا

درخت ابدی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:56 http://eternaltree.persianblog.ir

سلام. تیترت مارکزی بود.

سلام درخت جان
آدم بعضی وقت ها وسوسه میشه پستی بنویسه که عنوانش رو بیشتر از متنش دوست داره. حتی عنوان طولانی تر هم باشه و بیشتر حرف واسه گفتن داشته باشه :))

سامورایی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 09:28 http://samuraii84.persianblog.ir/

در دستان تو چیزی‌ست، که عشق از آن به قلب من نفوذ می‌کند.

آفرین به سامورایی.

دل آرام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 22:32 http://delaram.mihanblog.com

آه کسی به من بگوید چرا درختان ایستاده می میرند ؟!

سپاس.
یه گل هم برای شما

دل آرام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:59 http://delaram.mihanblog.com

اعتقاد بر این دارم ، بزرگوار کسیست که ادغامی باشد از خرد، گذشت و حمایت. اندیشه، بخشش و پناه. حذف، آخرین راه حل تمام مساله هاست اگرچه اغلب بهترین راه به نظر می رسد و من خود در این خصوص آنقدری به خطا رفته ام که اکنون در مسیر چنین نتیجه گیری بدانم کجاها سکوت، جواب بیرحمانه اما دندان شکنیست و کجاها بازتاب بی حاصل و ضعیف.



آنچه گفتم ایدآل است، رویه ای درخور که سخت میسر می گردد و هر دشواری آسان بدست نمی آید.


آقا مجید نمیدانم این کامنت درست در کامنت دانی جای گرفت یا خیر .. چون این نوشته رو برای پست شکایت پیش که برم تون ارسال نمودم...

نوشته و قالب وبلاگتون برای بنده کمی درهم ریخته روئیت میگردد...

سلام دل آرام خانم
والا بلاگ اسکای که چندان مشکلی نداشت، شاید داره به دردِ بلاگفا دچار میشه
ممنون ازتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد