دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

وسوسه ایست این


آسمان چند دقیقه ای امان داد. باران قطع شد. هیزم هایی که از دیروز با برادرم از باران حفظ کرده بودیم _و آماده برای این کار_ را آوردیم. وسطِ حیاط، روشن اش کردیم. بقیه را صدا کردیم آمدند. از روش پریدیم. کنارش پاپ کورن و تخمه و چای خوردیم. گفتیم و خندیدیم. چند تایی هم عکس گرفتیم. این هم آتش وسوسه انگیزِ چهارشنبه سوریِ ما.

نظرات 5 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 01:27 http://delaram.mihanblog.com

فردای چهار شنبه سوری ما برف داشتیم ،برفستان ....

خوبه که!! کاش ما برف داشتیم. کاش من اونجا بودم. برف بینظیره.

مگهان سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 05:42

نمونه ی یک خانواده ی کتاب خون و کتابخونه دار :)
چه چارشنبه سوری دلچسبی و چه آتیش هوس انگیزی ...

شما لطف داری مگهان جان. اما من خیلی ها رو می شناسم کتاب هم نمی خونن اما این دست مراسم رو قشنگ و خوب برگزار می کنن. مهم نگاهِ آدماست
آتیشش واقعا هوس انگیز بود. آتیش همیشه هوس انگیزه

بندباز دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:48 http://dbandbaz.blogfa.com/

آقا من پیشنهاد می کنم سال بعدی سیب رو هم امتحان کنید... همین طور قارچ رو... اون ها هم جواب پس دادن به خوشمزه گی سیب زمینی!

سیب قبلا امتحان شده
اما قارچ نه... ولی خب، امتحانش می کنم حتما. یه پیشنهادِ خوب، همیشه خوبه
این جمله قصار از خودمه

نهال پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 19:23 http://Fazmetr.blogsky.com

چقد منطقی و خوب برگذار کردین ! فک کنم باید ازتون تقدیر کنن

ممنونم. اما واقعا کار شاخی نکردیم ما. به نظرم کار عجیب و در نوع خودش بزرگ رو اونایی می کنن که یه عید باستانی رو تبدیل به چیزی شبیه جنگ می کنن. به نظرم زحمت زیادی به خودشون می دن؛ متاسفانه.
+ اما ما به سادگی یه کِیف کوچولو بردیم. فک کنم حق با شماست. واسه یه عید، همین منطقی و کافیه.

درخت ابدی پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 01:15 http://eternaltree.persianblog.ir

قشنگ بود و انسانی. کاش می‌شد تخمه یشکونن و ترقه نترکونن. حالم از این مراسم به هم می‌خوره

ممنون درخت جان عزیز.
من هم. خوشبختانه، ما خانوادگی از ترقه و بیشتر از اون، از پرتاب کردنش در مقیاس چهارشنبه سوری، و بیشتر از اون از شیوه ی رایج چهارشنبه سوری متنفریم. به خاطر همین معمولا تو خونه آتیشی روشن می کنیم و از اینجور برنامه ها...
+ یادش بخیر. پارسال، سیب زمینی ذغالی زدیم به بدن تو همین مراسم. سیب زمینی رو چند دقیقه زیر ذغال آخر آتیش گذاشتیم و بعد خوردیم...به همه پیشنهادش می کنم این غذا رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد