دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

The Spirit of Tibet

بشنوید
نظرات 9 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 21:40

تولدت مبارک مجید ... زیاد به فکر این رقم ها نباش، البته آدم وقتی سن اش میره بالا به این بصیرت میرسه مادر


مادر جان
به فکرِ رقم زیاد نیستم، اما خب ... .

میله بدون پرچم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 17:11

سلام
اگر سی نقطه عطف باشد چهل چیست!؟
تولدت مبارک

چهل، یه نقطه ی "اکستِرممِ نسبی"ه. حالا اینکه ماکزیمم نسبی هست یا مینیمم نمی دونم، اما می دونمم که اونم در نوعِ خودش یه اکسترممه. البته، بستگی به کلِ ساختار منحنی هم داره
+ قربانِ شما، میله جان.

سامورایی یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:20 http://samuraii84.persianblog.ir/

تولدت مبارک!

ممنون ساموراییِ پاییزی.

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 18:42 http://fala.blogsky.com

درود و سپاس مجید جان بابت انتخاب های خوبت.

تولدت هم مبارک!

نوشِ جان. خوشحالم دوست داشتی.
زنده باشی. ممنون.

پریسا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 19:23

تولدتون پیشا پیش یا پسا پس مبارک. راستش تولد ۲۸ سالگی برای من جالب است. وقتی تولد ۲۷ سالگیم بود از چند وقت قبلش فکر می‌کردم تولد ۲۸ سالگیمه و حال و روزم خیلی بد بود. حتی برای خودم شمع ۲۸ رو هم خریده بودم
اما درست شب تولدم یکی واسم حساب کرد که ۲۷ سالمه و یک سال جوون شدم. خلاصه شماهم حساب کن شاید اشتباه شده.

حالا یا چون ریاضی مون از اول بدک نبوده، یا چون کلا واسه مردا از این دست اتفاقا نمی افته، متاسفانه ما هیچ وقت این اشتباه خوشحال کننده رو مرتکب نشدیم
+ لطف دارید. ممنون

پرستو یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 13:44 http://zaviehizist.blogfa.com

بیست و هشت سالگی خوبه. سی سالگی خیلی وحشتناکه:(

دیگه میشه 29.
سی، یه جور نقطه عطفه. قبول دارم

سمره جمعه 12 آذر 1395 ساعت 01:18

سلام
ممنون

سلام
خواهش می کنم. قابل نداشت.

کشمش چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 18:28 http://912431045.blogfa

خیلی باحال بود...

نوش

پریسا یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 20:47

بسیار زیبا
به عکس تاکستانتان می‌آید

نوشِ جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد