دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

Silence

بشنوید:

Screaming Silence




نظرات 7 + ارسال نظر
نرجس چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 16:24

متشکرم از پاسختون.
هم پوریا و هم مژگان هم آدرس ایمیلم رو دارند و هم آدرس وبلاگم رو.
ولی برای اطمینان مجددا آدرسم رو اینجا میذارم خدمتتون:
reyhaanebeheshti@yahoo.com

خواهش می کنم.
اگر اطلاعی پیدا کردم حتما بهتون خبر می دم.
ضمنا، خوشحال میشم آدرس وبلاگتون رو داشته باشم و بخونم مطالب تون رو.

نرجس چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 23:58

سلام آقا مجید. و همه ی دیگرانی که این وبلاگ رو میخونید و پیامم رو میبینید.
مدت زیادی هست که شما رو دنبال میکنم.
و از وبلاگ پوریا ماهان باهاتون اشنا شدم.
آیا هیچکسی خبری از ایشون و مژگان داره؟
اصلا دیگه وبلاگ ندارند؟ و اصلا توی هیچ کدوم از وبلاگهای دوستهای قدیمی شون پیام نمیذارند؟
اگر ازشون خبری دارید لطفا مطلعم کنید.
با تشکر

سلام
متاسفانه هیچ اطلاعی ازشون ندارم. البته یه راه ارتباطی با پوریا دارم، که نمی دونم هنوز فعال هست یا نه، چون مدت هاست که باهاش ارتباط نگرفتم. از مژگان هم که جز وبلاگش که تعطیل شده(ظاهرا") هیچ اطلاع دیگه ای نداشتم و ندارم. جایی هم ندیدم پیام بذارن.
اما با این حال اگر خبری از پوریا به دست آوردم(یا راه ارتباطی) با کسب اجازه از خودش بهتون اطلاع میدم.
لطفا یه آدرس ایمیل برام بذارید.
+ راستی، خوشحالم که اینجا ذره ای جذابیت داشته که دنبالش کنید.

میله بدون پرچم دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 16:26

گاهی فکر می کنم باید بیشتر از اینها موسیقی گوش بدهم ... موسیقی خوب از آن چیزهاست که زیادش هم کم است

شما که بزرگِ مایی میله جان، اما واقعا از من این رو داشته باش که موسیقی رو سخت دنبال کن. چیزِ عجیبیه.
و حقا" هم که "زیادش هم کمه".

سامورایی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 10:14 http://samuraii84.blogsky.com

راستی اومدم بلاگ اسکای. اگه امکان داره لینکم رو اصلاح کن. ممنون

ممنونم از اطلاع رسانیت سامورایی جان!
اصلاح شد.

سامورایی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 10:14 http://samuraii84.blogsky.com

واقعا هم زندگی بدون موسیقی غیرممکن است. الان رو وبلاگ مداد بودم و پیشنهاد کنسرتو شماره 2 راخمانینف رو دیدم و دارم گوش میدم و برات کامنت میذارم

برک دنبالش پیداش کنم این کنسرتو شماره ی 2 رو!
دست درد نکنه که یادآوری کردی.

مدادسیاه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 12:18

من هم بد جوری موافقم

امیدوارم آهنگ رو دوست داشته باشی مدادِ گرامی.

سحر شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 11:52

توی کنابی که دارم ترجمه می کنم مدام این مضمون می آید و می رود، صد در صد باهاش موافقم

صد در صد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد