دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

پنجره ها

""در اتاق های تاریک، که من

روزهای سخت را در آنها می گذارانم،

می روم، می آیم،به گرد خود می چرخم،

پنجره ها را می جویم

_هنگامی که پنجره ای گشوده، تسکینی خواهد بود_

اما پنجره ای یافت می نشوند، یا من

آنها را نمی توانم یافت

و شاید بهتر آنکه نمی یابمشان.

شاید روشنایی هم ستمی دیگر باشد.

که می داند چه تازه هایی را آشکار خواهد کرد؟""

.............................................

کنستانتین کاوافی// از کتاب "در انتظار بربرها"//برگردان محمود کیانوش//دوماهنامه ی "برگ هنر":شماره 13-مرداد و شهریور 96.


...........................................

شاید بد نباشد قطعه ی زیر را هم بشنوید:

Autumn Song

   

از God Is An Astronaut

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 00:58 http://zohrehmahmoudi.blogfa.com/

الان توی وبلاگ میله دیدمت. هنوز می نویسی
خبری نیست ازت. خوبی

ممنون زهره جان. لطف داری.
آره، اگه بشه اسم این رو نوشتن گذاشت، هنوز می نویسم

خورشید دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:04 http:/http://tangochandnafare.blog.ir/

امیدوارم طبق سخن الوار در انتهای غم دریچه ای باز باشه

مدادسیاه دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 11:37

من سخن الوار را ترجیح می دهم :

شب هرگز کامل نیست

نشان به این نشان که من می گویم

نشان به آن نشان که می دانم.

درانتهای غم همیشه دریچه ای بازاست

دریچه ای روشن...

ممنونم مداد عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد