دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

دویدن با ذهن

کلمات، مسیرهای دویدن با ذهن را نشان می‎دهند... اینجا از ادبیات، سینما و هرآنچه دوست می‎دارم می‎نویسم

2

دوباره سکوت. ولی سکوت چیست؟ ساکت ماندن خیلی خوب است.
یک نفر مطالعات زیادی در مورد سکوت کرد و من گوش کردم. شاید یک نفر خوب صحبت می‌کرد: در مورد آزادی!
من خیلی به گوشم فشار آوردم که این صدا را واضح‌تر بشنوم. صدا خیلی ضعیف بود. درست شبیه صدای امواج دریا. دریایی دور و آرام. دریایی بدون ساحل. 
دریا کافی است. من کافی هستم. شن هم کافی است. زمین کافی در دریایی کافی. و حالا بهتر است که کمی به باسیل فکر کنم: می‌خواهم او را ماهود صدا بزنم. او کسی بود که به سویم آمد و داستان‌هایی در مورد خودم برایم گفت و ذهنم را پر از قصه کرد....

#ساموئل_بکت
نام ناپذیر/ ترجمه‌ی وحید منوچهری واحد

@beckett_samuel